Menü

Általános Szerződési Feltételek

A jelen ÁSZF tartalmazza a SEVER WEBÁRUHÁZ (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház címe: 3516 Miskolc, Pesti út 88.
http://sever.hu

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Cégnév:  Sever és Társa Kft
Székhely címe: 3531 Miskolc, Kiss Ernő u. 9.
Cégjegyzékszám:05-09-003809
Nyilvántartást vezető cégbíróság: B.A.Z. Megyei Cégbíróság
Statisztikai számjel: 11078476477111305
Adószám: 11078476-2-05
Bankszámlaszám : 11734004-20517340

Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:
Cím: 3516 Miskolc Pesti u. 88.
Telefon: 0646/435-101
E-mail: sever@sever.hu
Nyitva tartása:

Az általános szerződési feltételek elfogadása
1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

A megrendelés lépései:
1. A regisztráció menete
2. A kosár használata
3. A megrendelés összeállítása
4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
5. A megrendelés elküldése
6. A megrendelés visszaigazolása

Az adásvételi szerződés létrejötte:
1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

A termék lényeges tulajdonságai
A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

Árak
A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát és a földszintig való házhoz szállítás költségeit,

Kiszállítás, személyes átvétel
1. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.
2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

Lehetséges fizetési módok
Fizetési információk

Webshopunkban banki előre utalásos, bankkártyás vagy utánvétes> fizetésre van lehetőség.

Fizetés előre utalással

Ha Ön a banki előre utalásos fizetési módot választja, akkor a megrendelését visszaigazoló e-mailben megadjuk Önnek az átutaláshoz szükséges információkat. Az előre utalásos fizetési módot csak abban az esetben válassza, ha az Ön nevére szóló számlaszámról tud utalni!
Ön ezután elutalja a fizetendő összeget (megrendelt termékek értéke + szállítási díj) bankszámlánkra és amint ez megérkezik (amiről szintén e-mailben értesítjük), rendelése aktív státuszba kerül, ajánlott küldeményként eljuttatjuk Önhöz a csomagot. Az általunk vállalt szállítási határidő a pénz bankszámlánkra való megérkezésétől számítódik.

Kérjük, hogy az átutalással feltétlenül várja meg a megrendelés visszaigazolását, és figyelmesen töltse ki az utalás közlemény rovatát a visszaigazoló e-mailben leírtak alapján! A csomagolási és szállítási költség előre utalás esetén: 990,00 Ft>

Fizetés bankkártyával

Nálunk online, bankkártyával is fizethet. Mindegy, hogy VISA vagy MasterCard – nálunk egyszerűen és biztonságosan fizethet bankkártyájával. Ehhez a „fizetési módhoz” egyszerűen válassza ki a „bankkártya” lehetőséget. Mastercard és Visa bankkártyát fogadunk el. A bankkártyát kibocsátó társaság, a kártyaszám és az érvényesség dátuma mellett bankkártyája ellenőrző kódjára is szükségünk lesz. Az ellenőrző kód a bankkártya hátoldalán található 3 jegyű szám, amely az internetes fizetés biztonságosságát szolgálja. A legmodernebb kódolási technikák, mint pl. a Secure Socket Layer (SSL) és a 3D-Secure-eljárás az interneten is a lehető legnagyobb biztonságot kínálják Önnek.  A bankkártyás vásárlási lehetőség a teljes SEVER kínálatra vonatkozik. A vételárral csak az áru kiszállításakor terheljük meg bankkártyáját.

Bankkártyás fizetés esetén a szállítási költség: 990,00 Ft

Banki előreutalásos illetve bankkártyás fizetési mód választása esetén felhívjuk szíves figyelmét, hogy tartósan fennmaradó készlethiány esetén a kifogyott termékek rendelési értékét illetve az esetlegesen visszaküldött termékek értékét az Ön által használt bankszámlára lehetőség szerint a legrövidebb időn belül jóváírjuk.

A bankkártyás és a banki előre utalással történő fizetés választása esetén a leadott rendelésekben utólag nem tudunk módosítani!

Fizetés utánvéttel

Ha Ön az utánvétes fizetési módot választja, akkor utánvétes ajánlott küldeményként küldjük a csomagot az Ön által megadott címe. Ön a csomag átvételekor fizeti ki a fizetendő összeget (megrendelt termékek értéke + szállítási díj) a futárnak. A csomagolási és szállítási költség utánvétes fizetési mód választásánál 1190 Ft.

Csere- és visszavásárlási lehetőség

Az SEVER-től nyugodtan rendelhet! Cégünk minden termékére teljes körű csere – és visszavásárlási lehetőséget biztosít.

Az árut normál belföldi csomagként, saját költségén kérjük, juttassa vissza az alábbi címre: Sever Áruház 3516 Miskolc, Pesti u. 88. (utánvétes, illetve portós csomagot nem áll módunkban átvenni) Kérjük lehetőség szerint a terméket a címkével ellátott eredeti csomagolással juttassa vissza részünkre, azon jelölve a visszaküldés okát, hogy ezzel is meggyorsítsa a visszavételezés folyamatát.
A könnyebb visszaküldés érdekében kérjük, használja a számlán mellékelt matricát.
A visszaküldött áru nem lehet megrongált vagy használt, kivéve az általánosan elvárható, szükséges használati minimumot (mint például: felpróbálás, a termék átnézése). Amennyiben a visszaküldött áru megrongált vagy olyan használat nyomait fedezni fel rajta, mely az általános elvárhatóság határán túl van, akkor a SEVER a Vásárlót terhelheti a rongálás vagy az áru használatának költségeivel. Ez az összeg a Vásárlónak visszajáró eladási árból levonható.
Abban az esetben, ha cserét szeretne kérni, honlapunkon a rendelése leadásánál külön feltüntetheti a cserét, vagy telefonon megrendelheti a kívánt termék(ek)et eredeti számlaszáma megadásával.

Cserecsomagját természetesen újabb szállítási költség felszámítása nélkül szállítjuk ki Önnek kivéve, ha az adott csomagból minden terméket visszaküldött, mert ez utóbbi esetben a postaköltség visszatérítése automatikusan megtörténik.

A visszaküldött termék beérkezését követő 14 napon belül visszajuttatjuk Önnek a termék ellenértékét.

Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy utánvétes rendelés esetén, postai úton küldjük vissza a termék árát, bankkártyás fizetés esetén arra a bankszámlára utaljuk vissza a visszáru összegét, amelyről kifizetésre került a termék. Előre utalásos fizetés esetén pedig kizárólag csak arra a bankszámlaszámra tudjuk visszautalni az összeget, amely számláról legelőször fizetett webáruházunkban.

Elállási jog
Amennyiben az általunk küldött termék nem nyerné el tetszését, úgy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 23. §-nak megfelelően, a megrendelt termékek kézhezvételétől számított 14 (tizennégy) napon belül joga van indokolás nélkül elállni vásárlási szándékától. Ezt akként teheti meg, hogy elállási szándékát egy, az SEVER-hez küldött e-mail üzenetben jelzi az alábbi e-mail címen: sever@sever.hu vagy társaságunkhoz küldött levél formájában a Sever Áruház Miskolc, Pesti u. 88. címre.
Az elállási jog csak fogyasztóként történő vásárlás esetén gyakorolható, gazdálkodó szervezeteket (vállalkozásokat) az elállási jog – törvényi rendelkezések alapján – nem illeti meg.

Elállási nyilatkozatminta
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletében található Elállási/Felmondási nyilatkozatminta, kiegészítve a vállalkozás adataival.

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. mellékletében található A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival.

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja
Cégünk minden termékére teljeskörű csere- vagy visszavásárlási lehetőséget biztosít 14 napon belül! A jótállási igény a jótállási jeggyel, valamint a csomagban kapott számlával érvényesíthető. A jótállásra vonatkozó részletes információkat az adott termékre vonatkozó jótállási jegy tartalmazza. Tartós fogyasztási cikkek esetén a jótállás időtartama 1 év, mely a cikk átvételével (kézbesítés) kezdődik. A vásárlást követő 3 munkanapon belül meghibásodás miatt felmerülő csereigényt a tartós fogyasztási cikk cseréjével teljesítjük. Szavatossági igény a számla bemutatásával érvényesíthető a vásárlást követő 2 éven belül, ha a meghibásodás hibás teljesítésből ered. Az első 6 hónapban a SEVER feladata a kifogás intézése, 6 hónapon túl a vásárló a kifogása rendezéséhez az illetékes fogyasztóvédelmi szervhez fordulhat. Szavatossági igény elfogadása esetén a fogyasztó által elvárható rendeltetésre figyelemmel javítást, cserét, kártérítést kell lehetőség szerint 15 napon belül biztosítani. Szavatossági igény benyújtásáról minden esetben jegyzőkönyvet kell kiállítani, melynek tartalmaznia kell a vásárlással kapcsolatos adatokat, valamint a kifogás tényét.
Az Ön megrendelésének, azaz velünk kötött szerződésének teljesítése során a 17/1999. Kormányrendeletnek megfelelően járunk el. Hibás teljesítés esetén a szavatosságra vonatkozó vásárlási igényeket a 49/2003 (VII. 30.) GKM rendelet alapján rendezzük.

1. Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál (Sever Áruház 3516 Miskolc, Pesti u. 88). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
– a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
– a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (3516 Miskolc, Pesti u. 88.) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (sever@sever.hu  email címre ).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: – a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját,
– a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

 

 

  FEL